Npostart DRM storing?
Paul van der Vlis
2023-09-23 11:09:15 UTC
Hoi,

Ik wordt gebeld door klanten dat npostart niet meer functioneert in
Firefox. Het lijkt inderdaad niet meer te werken bij live-TV,
bijvoorbeeld hier: https://www.npostart.nl/live/npo-1

Als ik DRM uitzet en het dan nog eens probeer krijg ik geen melding over
de missende DRM, terwijl dit wel zo is bij andere sites, bijvoorbeeld
hier: https://bitmovin.com/demos/drm

Weten jullie meer?

Groet,
Paul
https://vandervlis.nl
Izak van Langevelde
2023-09-23 11:33:44 UTC
Post by Paul van der Vlis
[...]
Lijkt me een storing, probeer maandag nog maar eens...
Grinnikend door het leven...
Paul van der Vlis
2023-09-23 11:37:19 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Paul van der Vlis
[...]
Sommige mensen zijn erg verslaafd aan TV...

Groeten,
Paul
https://vandervlis.nl
Izak van Langevelde
2023-09-23 12:18:02 UTC
Post by Paul van der Vlis
Post by Izak van Langevelde
Post by Paul van der Vlis
[...]
Die vind je niet bij NPO ;o(
Grinnikend door het leven...
Izak van Langevelde
2023-09-23 14:46:49 UTC
Een en ander lijkt weer te werken?
Grinnikend door het leven...
Sjoerd
2023-09-23 15:36:50 UTC
Hier geen problemen, ook niet in Firefox.
Paul van der Vlis
2023-09-23 15:39:42 UTC
Post by Izak van Langevelde
Een en ander lijkt weer te werken?
Ja, werkt weer.

Groet,
Paul
https://vandervlis.nl
Adri Verhoef
2024-03-27 09:33:15 UTC
Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Post by Paul van der Vlis
Post by Izak van Langevelde
Een en ander lijkt weer te werken?
Ja, werkt weer.
Hier niet:
https://npo.nl/start/serie/putin-and-the-west/seizoen-2/invasie_1/afspelen
"Oeps, er is iets mis met het opvragen van de DRM".
Maar ja, het is Firefox 107.0 (24 Nov 2022). Je moet waarschijnlijk niet
denken dat oude webbrowsers altijd blijven werken op dit soort sites.